| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Standaryzacja pracy z Klientami Kiedy warto podjąć kroki do standaryzacji pracy z Klientami? Obsługa klienta stanowi jeden z najważniejszych elementów strategicznych każdej firmy. Wpływa na poziom relacji oraz lojalność klientów a przez to na osiągane zyski i zadowolenie finansowe. Jeśli zależy firmie na kształtowaniu, doprecyzowaniu i wdrożeniu: • zasad pracy z klientem w różnych kanałach komunikacji z klientami (KODEKS PRACY Z KLIENTAMI i SPRZEDAŻY stacjonarnie, mobilnie w terenie, telefonicznie) • norm kultury pracowniczej (jedno lub wielostanowiskowej zespołowej) konieczna jest decyzja o uruchomieniu pracy standaryzacji obsługi klienta. Kierownik Zespołu opracowującego i wdrażającego standardy. Standardy opracowane w Zespole Pracowni pod kierownictwem Moniki Gabryel– certyfikowanego trenera realizującego szkolenie zamknięte dla firmy i wdrażającego postulaty wypracowanych standardów wraz z kształceniem praktycznych umiejętności. Przeanalizujmy wspólnie możliwości standaryzacji procesu obsługi klienta przejdź do kontaktu z office & project managerem Z jakich powodów dajemy atrakcyjne ceny?? Bo z nami zawsze Klarownie, Merytorycznie i Ekonomicznie dajemy KAŻDEMU możliwość zadbania o rozwój kompetencji więcej informacji: andragogikastosowana.pl Chętnie służę swoją pomocą Agnieszka Gąsiorowska Office & Project Manager tel. 781 451 115, 530, 191 115 biuro@andragogikastosowana.pl |
| |||||||||||||||||||