| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Celem Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży jest poszerzenie wiedzy w zakresie metod diagnozy zaburzeń depresyjnych u dzieci i młodzieży, zaburzeń eksternalizacyjnych - ADHD, ODD i CD i zaburzeń lękowych. Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie diagnozy i terapii mutyzmu wybiórczego, zespołu Aspergera i całościowych zaburzeń rozwojowych. Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczo-behawioralnym. Program szkolenia w trakcie realizacji obejmuje pogłębioną wiedzę z zakresu diagnozy i terapii CBT dzieci i młodzieży następujących zaburzeń: depresyjnych, ekstrenalizacyjnych ADHD, ODD, CD, zaburzeń lękowych, całościowych zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży. Uczestnicy pogłębią swoje umiejętności w zakresie: prowadzenia diagnozy z pacjentem małoletnim i jego rodzicami, zastosowania technik CBT, stawiania diagnozy behawioralnej i planowania programów terapii. Zapoznają się z modelem pracy z dziećmi z zaburzeniami eksternalizacyjnymi ( ADHD, ODD, CD) oraz modelem pracy z zaburzeniami internalizacyjnymi (depresyjnymi, lękowymi), zaburzeniami całościowymi rozwojowymi, oraz mutyzmem wybiórczym. Szkolenie ma na celu zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktyki w zastosowaniu technik terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w kontekście konceptualizacji pacjenta i ustalonego planu leczenia. Ilość godzin Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży obejmuje 100 godzin dydaktycznych realizowanych w trakcie 5 zjazdów weekendowych (sobota, niedziela) odbywających się przeważnie raz w miesiącu. Zajęcia prowadzone są w formie prezentacji/ wykładu z elementami pracy warsztatowej. W trakcie szkolenia uczestnicy pracować będą metodami warsztatowymi, w trakcie których prezentowane i ćwiczone będą techniki terapeutyczne CBT, a praca nad przypadkami i zajęcia superwizyjne umożliwią praktyczne przyswojenie nabytych wiadomości. Uczestnicy Studium po ukończeniu całego cyklu szkoleniowego otrzymują zaświadczenie ukończenia Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży. Program Studium jest zgodny ze standardami sekcji psychoterapii PTP, a uzyskane w ramach Studium zaświadczenie może być włączone w poczet innych szkoleń z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wymogi formalne przystąpienia do procedury uzyskiwania oraz odnawiania ważności certyfikatów psychoterapeuty i superwizora psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego określa uchwała Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego z dnia 18 listopada 2009 r. |
| |||||||||||||