| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! SZKOLENIE ONLINE! 💎 TRENING UMIEJĘTNOŚCI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ZACHOWANIAMI PROBLEMOWYMI- TRENING SAMOKONTROLI, ROZWOJU EMOCJONALNO-SPOŁECZNEGO, UMIEJĘTNOŚCI SZKOLNYCH. ⌚️Termin szkolenia: 05.12.2020 💰Cena szkolenia: 399 zł 🔴Ogólne informacje: 💥 Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną. Zasadniczym celem naszego szkolenia jest wyposażenie specjalistów w wiedzę i umiejętności w zakresie form pomocy psychologicznej i pedagogicznej dzieciom z zachowaniami problemowymi. W trakcie szkolenia zostaną przybliżone metody konstruowania i prowadzenia treningu, głównie mające zastosowanie w leczeniu u dzieci i młodzieży z zachowaniami problemowymi. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, pracy nad przypadkami klinicznymi. 💥 Szkolenie przeznaczone jest dla psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, wychowawców zajmujących się pomocą psychologiczną dzieciom i młodzieży z zachowaniami problemowymi. 💥Uczestnicy po szkoleniu otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia ‼️ :) 🔴Program szkolenia: 1. Trudności przystosowawcze i zachowania problemowe u dzieci i młodzieży. 2. Charakterystyka dzieci z trudnościami przystosowawczymi i zachowaniami problemowymi: a) nadpobudliwość, b) impulsywność, c) deficyt uwagi, d) nieposłuszeństwo, e) agresja i zachowania antyspołeczne, f) zmienność nastrojów, g) lęk i nieprzystosowanie społeczne, h) obniżenie poziomu rozwoju umiejętności szkolnych. 3.Psychiatryczne kategorie diagnostyczne odnoszące się do zachowań problemowych i trudności przystosowawczych. 4. Czynniki mające wpływ na zachowanie i przystosowanie dziecka: a) dziecko, b) rodzic/rodzina, c) grupa społeczna i rówieśnicza, d) społeczność. 5. Rozwój psychiczny- charakterystyka. 6. Rozwój samokontroli. 7. Rozwój społeczny. 8. Rozwój emocjonalny. 9. Rozwój umiejętności szkolnych. 10. Charakterystyka funkcjonowania rodzica i rodziny. 11. Wspomaganie rozwoju samokontroli dziecka- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 12. Wspomaganie rozwoju społecznego- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 13. Wspomaganie rozwoju emocjonalnego- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 14. Wspomaganie rozwoju umiejętności szkolnych- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 15. Wspomaganie rozwoju kompetencji rodzicielskich- - reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 16. Inne formy pomocy psychologicznej i pedagogicznej dzieciom z zachowaniami problemowymi. 📌Wykładowcy: 💥 Aleksandra Patyk-Rybka |
| |||||||||||||||||||