| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa (WWSH) zaprasza na studia w trybie dziennym i zaocznym na poziomie licencjackim, magisterskim i podyplomowym na kierunkach dziennikarstwo oraz pedagogika. W ramach studiów I stopnia (licencjackich) na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” studenci otrzymują kompleksowe przygotowanie do pracy zarówno w zawodzie dziennikarza, jak i innych profesjach, w których duże znaczenie ma szeroko pojęta komunikacja społeczna, w tym związanych z reklamą, edukacją medialną i public relations. Uzyskują nie tylko gruntowną wiedzę z obszaru dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale również praktyczne umiejętności związane z wystąpieniami przed kamerą, pracą z mikrofonem i autoprezentacją, a także z obsługą nowoczesnego sprzętu w studiu telewizyjnym i radiowym. Studia pedagogiczne są adresowane głównie do osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą w sektorze edukacyjnym. Ze względu na umiejętności interpersonalne oraz znajomość zagadnień psychologicznych absolwenci studiów pedagogicznych są również pożądanymi pracownikami w wielu innych branżach. W ofercie edukacyjnej Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej znajdują się: - 3-letnie studia licencjackie i 2-letnie studia magisterskie na kierunku „Pedagogika”, m.in. w specjalnościach „Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną”, „Edukacja dla bezpieczeństwa”, „Pedagog szkolny z terapią pedagogiczną”; - 5-letnie jednolite studia magisterskie na kierunku „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna”; - studia podyplomowe, m.in. „Mediacje szkolne”, „Pedagogika dla osób bez przygotowania pedagogicznego”, „Zarządzanie w oświacie i instytucjach kultury”. Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji: Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa ul. Smulikowskiego 6/8 00-389 Warszawa tel.: +48 690 890 760 e-mail: rekrutacja@wwsh.edu.pl https://wwsh.edu.pl Nie zwlekaj. Zapisz się już dziś! |
| |||||||||||||||||||