| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Terminy szkolenia: 25.07.2020 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 9-16 Miejsce szkolenia: SZKOLENIE ONLINE - ZOOM 1. Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu. 2. Interwencja kryzysowa i jej modele. 3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową. 4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej. 5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej. 6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej. 7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej. 8. System oceny selekcyjnej. 9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej. 10. Działanie w interwencji kryzysowej. 11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon. 12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon. 13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów. 14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym. 15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej. |
| |||||||||||||||||||