| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa (WWSH) zaprasza na studia w trybie dziennym i zaocznym na poziomie licencjackim, magisterskim i podyplomowym na kierunkach: dziennikarstwo, pedagogika oraz bezpieczeństwo narodowe. Studia dziennikarskie na Wydziale Nauk Społecznych przygotowują studentów do pracy w zawodzie dziennikarza i innych zawodach, w których istotną rolę odgrywa komunikacja społeczna, m.in. związanych z reklamą i mediami, edukacją medialną czy public relations. Oprócz gruntownej wiedzy z obszaru dziennikarstwa i komunikacji społecznej studenci uzyskają praktyczne umiejętności związane z wystąpieniami przed kamerą, pracą z mikrofonem i autoprezentacją, a także z obsługą nowoczesnego sprzętu w studiu telewizyjnym i radiowym. Studia pedagogiczne cieszą się dużym zainteresowaniem absolwentów szkół średnich, którzy pragną związać swoją przyszłość z sektorem edukacyjnym. Według danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, studia pedagogiczne rozpoczyna kilkanaście tysięcy osób rocznie. W ofercie edukacyjnej Wydziału Pedagogicznego Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa znajdują się studia licencjackie i magisterskie w wielu specjalnościach, m.in. Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną, Edukacja dla bezpieczeństwa, Pedagogika kulturoznawcza — menedżer i animator kultury oraz Pedagog szkolny z terapią pedagogiczną, 5-letnie jednolite studia magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, a także studia podyplomowe, m.in. Mediacje szkolne, Pedagogika dla osób bez przygotowania pedagogicznego, Zarządzanie w oświacie i instytucjach kultury. Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji: Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa ul. Smulikowskiego 6/8 00-389 Warszawa tel.: +48 690 890 760 e-mail: rekrutacja@wwsh.edu.pl https://wwsh.edu.pl Nie zwlekaj. Zapisz się już dziś! |
| |||||||||||||||||||