| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Ilość wolnych miejsc: 9 Terminy szkolenia: 21.11.2020 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Program szkolenia 1. Terapia poznawczo-behawioralna i rozwój terapii schematów: a) definicja schemata wg J.E. Younga, b) źródła schematów, c) obszary schematów i wczesne nieadaptacyjne schematy, d) schematy warunkowe i bezwarunkowe, e) mechanizmy działania schematów, f) nieadaptacyjen style radzenia sobie, g) tryby schematów. 2. Od diagnozy do zmiany schematów- faza diagnozy - edukacji pacjenta: a) konceptualizacja przypadku zorientowana na schematy. 3. Faza zmiany: a) strategie poznawcze, b) strategie doświadczeniowe, c) strategie behawioralne, d) startegie interpersonalne. 4. Strategie poznawcze: a) techniki poznawcze: sprawdzanie prawdziwości schemata, przeformułowywanie dowodów, ocean stylów radzenia sobie, prowadzenie dialogów, karty przypominające, dziennik schematów. 5. Strategie doświadczeniowe: a) techniki doświadczeniowe: praca z wyobrażeniami, techniki dialogu w wyobraźni, listy do rodziców, relaksacja, praca z ciałem. 6. Strategie behawioralne: a) behawioralne przełamywanie wzorców. 7. Terapia schematów w pracy z pacjentami z zaburzeniami osobowości typu: borderline. 8. Strategie leczenia poszczególnych schematów: a) opuszczenie, b) nieufność / skrzywdzenie, c) deprywacja emocjonalna, d) wadliwość / wstyd, e) izolacja społeczna, f) zależność/ niekompetencja, g) podatność na zranienie lub zachorowanie, h) uwikłanie emocjonalne/ nie w pełni rozwinięte JA, i) porażka, j) roszczeniowość/ wielkościowość, k) niedostateczna samokontrola i samodyscyplina, l) podporządkowanie się, m) samopoświęcenie, n) poszukiwanie samoakceptacji i uznania, o) negatwizm/pesymizm, p) zahamowanie emocjonalne, q) nadmierne wymagania/ nadmierny krytycyzm, r) bezwględna surowość. 9. Technika pracy z trybami schematów – Schema Mode Work: a) rozpoznanie trybów, b) analiza źródeł, c) powiązanie nieadaptacyjnych trybów z obecnymi problemami i objawami, d) modyfikacja lub rezygnacja z trybu, e) Wrażliwe Dziecko, f) prowadzenie dialogu pomiędzy trybami. |
| ||||||||||||||||