Strona darmowych ogłoszeń bez logowania.

DARMOWE OGŁOSZENIA

 

Kurs na pracownika administracyjno-biurowego - Lublin

Numer: 186838
Data dodania:
12 10 2018
Edytuj
Usuń
Poleć ogłoszenie
Przypomnij hasło
Wyróżnij ogłoszenie
Dodaj ogłoszenie do schowka
Dodaj ogłoszenie do ulubionych
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA!
      Szkoła BLUE Education oferuje kurs na pracownika administracyjno-biurowego. Kurs trwa 20 godzin. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych kursantów szkolenie odbywa się w trzech trybach: dzienny, wieczorowym i weekendowym. Koszt to 399 zł. Obejmuje zagadnienia z zakresu: elementy prawa administracyjnego, czynności biurowych. Ponadto po zakończeniu szkolenia kursanci otrzymują zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
W październiku sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00 oraz w soboty od 9:00 do 15:00.
Więcej informacji w oddziale.
BLUE Education Lublin
Ul. Krakowskie Przedmieście 55, II piętro
20-002 Lublin
Tel.: 794 422 335, 81 307 01 00
E-mail: lublin@blue.edu.pl
Zgłoś naruszenie zasad
Kurs na pracownika administracyjno-biurowegoWojewództwo: lubelskie (Lublin)
Kurs na pracownika administracyjno-biurowego794422335
Kurs na pracownika administracyjno-biurowego
Kurs na pracownika administracyjno-biurowegowww.blue.edu.pl
Wyświetleń: 2539
Technik Informatyk <br />LublinPrestiżowe kwalifikacje w 10 miesięcy! Żak-Bydgoszcz<br />Solec KujawskiDni otwarte szkoły<br />LublinTechnik Administracji! Intensywny Kurs Kadr i Płac!<br />OpoleGrafik komputerowy – zawód w 10 miesięcy !<br />KraśnikKurs na podesty ruchome, zwyżki, egzamin udt.<br />ŁódźKurs na pracownika administracyjno-biurowego<br />Lublin
Technik Informatyk
Lublin
Prestiżowe kwalifikacje w 10 miesięcy! Żak-Bydgoszcz
Solec Kujawski
Dni otwarte szkoły
Lublin
Technik Administracji! Intensywny Kurs Kadr i Płac!
Opole
Grafik komputerowy – zawód w 10 miesięcy !
Kraśnik
Kurs na podesty ruchome, zwyżki, egzamin udt.
Łódź
Kurs na pracownika administracyjno-biurowego
Lublin