| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Specjalistyczny kurs diagnozy psychologicznej. Conners 3- Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD Ilość wolnych miejsc: 10 Terminy szkolenia: 30.11.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Termin zgłoszenia: 2018-11-29 Cennik: 390 PLN CONNERS 3 może służyć do badań przesiewowych, a także badań służących dopasowaniu programu terapii do potrzeb dziecka, śledzenia postępów terapii i modyfikowania jej w razie potrzeby. Diagnoza obejmuje różne obszary funkcjonowania dziecka, umożliwiając analizę profilową i dostrzeżenie indywidualnej specyfiki problemów dziecka. To znakomite narzędzia pomocnicze służące do diagnozy ADHD oraz zaburzeń współwystępujących takich jak: jak zaburzenia zachowania i zaburzenia opozycyjno-buntownicze u dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat. Adresaci Niniejsze szkolenie skierowane jest do profesjonalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą szczególnie z zaburzeniami ADHD, zaburzeniami zachowania i zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zapoznania się z procedurą badania kwestionariuszami, ich właściwościami psychometrycznymi, zakresem zastosowań i możliwościami interpretacyjnymi. Szkolenie ma charakter warsztatowy i w ramach zajęć uczestnicy będą korzystali z kwestionariuszy w celu obliczania wyników wraz z ich interpretacją. Program szkolenia: 1. Diagnoza ADHD: kryteria DSM-IV-TR, DSM- 5, ICD (WHO). 2. Zaburzenia hiperkinetyczne: charakterystyka, etiologia, diagnoza różnicowa oraz diagnoza zaburzeń współwystępujących. 3. Charakterystyka Conners 3. 4. Zastosowanie testu Conners 3. 5. Kwestionariusz ustrukturyzowanego wywiadu diagnostycznego w kierunku zespołu nadpobudliwości psychoruchowej według ICD-11 i DSM-IV TR a Conners 3. 6. Własności psychometryczne Conners 3: trafność, rzetelność, normy. 7. Jak wygląda proces badania? a) ogólne wytyczne dotyczące procedury badania b) procedura badania, c) obliczenie wyników surowych i przeliczonych, d) korzystanie z norm i interpretacja psychometryczna wyniku, e) interpretacja psychologiczna uzyskanego wyniku. 8. Analiza studium przypadku dzieci z ADHD. 9. Zastosowanie Conners 3 w terapii. Trenerzy Ewa Filipiak – certyfikowany, dyplomowany psychoterapeuta, psycholog dziecięcy, neuropsycholog, diagnosta, pedagog, terapeuta i specjalista terapii środowiskowej, członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapii Integracyjnej. Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej, w diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej oraz w psychoterapii indywidualnej i grupowej dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych, terapii par oraz rodzin. Kontakt Dolnośląskie Centrum Psychoterapii ul. Dyrekcyjna 37/47 50-528 Wrocław tel: +48 71 332 36 70 tel: +48 71 361 60 35 e-mail: info@dcp.wroclaw.pl |
| ||||||||||||||||