| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Trening umiejętności dla dzieci i młodzieży z zachowaniami problemowymi - trening samokontroli, rozwoju emocjonalno-społecznego, umiejętności szkolnych Ilość wolnych miejsc: 4 Terminy szkolenia: 03.11.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Termin zgłoszenia: 2018-11-02 Cennik: 390 PLN Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną. Zasadniczym celem naszego szkolenia jest wyposażenie specjalistów w wiedzę i umiejętności w zakresie form pomocy psychologicznej i pedagogicznej dzieciom z zachowaniami problemowymi. W trakcie szkolenia zostaną przybliżone metody konstruowania i prowadzenia treningu, głównie mające zastosowanie w leczeniu u dzieci i młodzieży z zachowaniami problemowymi. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, pracy nad przypadkami klinicznymi. Adresaci Szkolenie przeznaczone jest dla psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, wychowawców zajmujących się pomocą psychologiczną dzieciom i młodzieży z zachowaniami problemowymi. Program szkolenia: 1. Trudności przystosowawcze i zachowania problemowe u dzieci i młodzieży. 2. Charakterystyka dzieci z trudnościami przystosowawczymi i zachowaniami problemowymi: a) nadpobudliwość, b) impulsywność, c) deficyt uwagi, d) nieposłuszeństwo, e) agresja i zachowania antyspołeczne, f) zmienność nastrojów, g) lęk i nieprzystosowanie społeczne, h) obniżenie poziomu rozwoju umiejętności szkolnych. 3.Psychiatryczne kategorie diagnostyczne odnoszące się do zachowań problemowych i trudności przystosowawczych. 4. Czynniki mające wpływ na zachowanie i przystosowanie dziecka: a) dziecko, b) rodzic/rodzina, c) grupa społeczna i rówieśnicza, d) społeczność. 5. Rozwój psychiczny- charakterystyka. 6. Rozwój samokontroli. 7. Rozwój społeczny. 8. Rozwój emocjonalny. 9. Rozwój umiejętności szkolnych. 10. Charakterystyka funkcjonowania rodzica i rodziny. 11. Wspomaganie rozwoju samokontroli dziecka- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 12. Wspomaganie rozwoju społecznego- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 13. Wspomaganie rozwoju emocjonalnego- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 14. Wspomaganie rozwoju umiejętności szkolnych- reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 15. Wspomaganie rozwoju kompetencji rodzicielskich- - reguły, konstruowanie planu działania, ćwiczenia i techniki. 16. Inne formy pomocy psychologicznej i pedagogicznej dzieciom z zachowaniami problemowymi. Trenerzy Aleksandra Patyk - psycholog, trener, terapeuta w nurcie Gestalt, doktorantka Studium Doktoranckiego Historii Nauki i Kultury przy Instytucie Historii Nauki PAN w Warszawie. Certyfikowany interwent kryzysowy i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Ukończyła trzyletni kurs z zakresu pomocy psychologicznej i treningu grupowego w Ośrodku Edukacji Psychologicznej we Wrocławiu, prowadzony przez certyfikowanych superwizorów i trenerów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, gdzie również superwizuje własną pracę terapeutyczną i trenerską. Kontakt Dolnośląskie Centrum Psychoterapii ul. Dyrekcyjna 37/47 50-528 Wrocław tel: +48 71 332 36 70 tel: +48 71 361 60 35 e-mail: info@dcp.wroclaw.pl |
| ||||||||||||||||