| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Ilość wolnych miejsc: 5 Terminy szkolenia: 08.09.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Termin zgłoszenia: 2018-09-06 Cennik: 390 PLN Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej nad konkretnymi przypadkami. Celem szkolenia jest poznanie celów i założeń, zasad postępowania i metod pracy z dzieckiem autystycznym. Adresaci Szkolenie skierowane jest do psychologów, terapeutów, nauczycieli i wychowawców oraz studentów (kierunków: psychologia, pedagogika) pracujących z dziećmi autystycznymi. PROGRAM SZKOLENIA 1. Definicja i historia rozwoju pojęcia autyzmu. 2. Klasyfikacja autyzmu wg ICD-11. 3. Klasyfiakcja autyzmu wg DSM-V. 4. Obszary zaburzeń funkcjonowania w autyzmie (sfera poznawcza, emocjonalna, społeczna). 5. Rozwój dziecka zdrowego a dziecka z autyzmem – podobieństwa i różnice. 6. Jak wspierać i jak leczyć dziecko autystyczne? 7. Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w rodzinie i w szkole. 8. Terapia dziecka z autyzmem- cele i założenia, zasady postępowania, metody pracy. Trenerzy: Ewa Filipiak – certyfikowany, dyplomowany psychoterapeuta, psycholog dziecięcy, neuropsycholog, diagnosta, pedagog, terapeuta i specjalista terapii środowiskowej, członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapii Integracyjnej. Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej, w diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej oraz w psychoterapii indywidualnej i grupowej dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych, terapii par oraz rodzin. Prowadzi psychoterapię zaburzeń depresyjnych, lękowych, adaptacyjnych, psychosomatycznych, zaburzeń odżywiania, zaburzeń osobowości. W pracy z dziećmi i młodzieżą zajmuje się również diagnozą psychologiczną i terapią zaburzeń ze spektrum autyzmu, zaburzeń emocjonalnych, ADHD, ODD. Szczególne miejsce w pracy zawodowej stanowi praca z osobami z grupy Dorosłych Dzieci Alkoholików oraz Dorosłych Dzieci z Rodzin Dysfunkcyjnych. W swojej pracy korzysta z różnych podejść teoretycznych – pracuje w nurcie integracyjnym, certyfikat nr 22. |
| ||||||||||||||||