| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenie pt.: "Diagnoza i psychoterapia dzieci i młodzieży z objawami depresji i niską samooceną. Zastosowanie Kwestionariusza CDI 2." Terminy szkolenia: 27.10.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Trener: Patrycja Legieć Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z diagnozą i psychoterapią dzieci i młodzieży z objawami depresji i niską samooceną a także z zastosowaniem Kwestionariusza CDI 2. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową: wykład, dyskusja - wymiana doświadczeń, praca w małych grupach ćwiczeniowych. Szkolenie adresowane jest do profesjonalistów: nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów, pracowników pomocy społecznej, świetlic, oraz studentów - szczególnie ostatnich lat pedagogiki, psychologii, resocjalizacji i innych kierunków społecznych - którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć umiejętności dotyczące diagnozy i psychoterapii dzieci i młodzieży z objawami depresji i niską samooceną z zastosowaniem Kwestionariusz CDI 2. Program szkolenia: 1. Epidemiologia depresji u dzieci i młodzieży 2. Obraz kliniczny depresjii u dzieci i młodzieży 3. Przebieg i skutki depresji u dzieci i młodzieży 4. Założenia psychoterapii poznawczo-behawioralnej depresji u dzieci i młodzieży 5. Psychoterapia poznawczo - behawioralna u dziecii i młodzieży 6. Jak powstaje niskie poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży 7. Zagrożenia płynące z doświadczenia niskiej samooceny 8. Źródło niskiej samooceny u dzieci i młodzieży 9. Jak walczyć z niską samooceną u dzieci i młodzieży 10. Techniki psychoterapeutyczne pomagające w podniesieniu samooceny u dzieci i młodzieży 11. Kwestionariusz CDI 2 - charakterystyka metody - metodologia - zastosowanie, procedura badania - interpretacja wyników. 12. Analiza studium przypadku. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapisów! szkolenia@dcp.wroclaw.pl lub 71 332 36 70 |
| ||||||||||||||||