| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenie pt. "Terapia dzieci i nastolatków z zaburzeniami zachowania, zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi." Terminy szkolenia: 14.09.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Miejsce szkolenia: Sale dydaktyczne DCP Trener: Bernadetta Wilczyńska Celem szkolenia jest zapoznanie się przez uczestników zarówno z obrazem klinicznym zaburzeń zachowania i zaburzeń opozycyjno-buntowniczych, diagnozą oraz strategiami i technikami terapeutycznymi. Szkolenie składa się z części teoretycznej i ćwiczeń praktycznych, analizy przypadków klinicznych. Szkolenie przeznaczone jest dla psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, wychowawców zajmujących się pomocą psychologiczną dzieciom i młodzieży z zaburzeniami zachowania oraz studentów ostatnich lat kierunków: psychologia, pedagogika. Program szkolenia: 1. Czynniki wpływające na rozwój psychiczny dzieci i młodzieży oraz powstawanie zaburzeń. Czynniki biologiczne, psychospołeczne. 2. Wywiad, ocena i diagnoza w zaburzeniach psychicznych dzieci i młodzieży. 3. Zaburzenia zachowania i emocji rozpoczynające się zwykle w dzieciństwie i w wieku młodzieńczym - charakterystyka. 4. Zaburzenia hiperkinetyczne: a) charakterystyka i objawy zaburzenia, b) trudności w funkcjonowaniu w domu, szkole, relacjach rówieśniczych, c) leczenie i zalecenia terapeutyczne. 5. Zaburzenia opozycyjno-buntownicze: a) charakterystyka i objawy zaburzenia, b) trudności w funkcjonowaniu w domu, szkole, relacjach rówieśniczych, c) leczenie i zalecenia terapeutyczne. 6. Metody terapeutyczne w psychoterapii dzieci i młodzieży. Psychoterapia indywidualna. Psychoterapia grupowa. Terapia rodzin. 7. Terapia behawioralna i poznawcza. Techniki ekspresyjne w psychoterapii. Treningi samokontroli i treningi umiejętności. 8. Farmakoterapia zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży. 9. Analiza przypadków. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapisów! szkolenia@dcp.wroclaw.pl lub 71 332 36 70 |
| |||||||||||||||||||