| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Celem Studium Treningu i Terapii Grupowej jest poszerzenie wiedzy w zakresie rozumienia dynamiki procesu grupowego, nabycie umiejętności do samodzielnego prowadzenia treningów, warsztatów i terapii grupowej. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z podstawami psychologii społecznej, psychologii klinicznej, psychopatologii, treningiem interpersonalnym, treningiem umiejętności psychospołecznych, treningiem grupowej pomocy psychologicznej. Przedstawione zostaną podstawowe metody diagnozy potrzeb grupy, zasady pracy z grupą, podstawy metodologiczne i metody pracy grupowej w obszarach problemowych: grupowa terapia uzależnień, grupowa terapia osób współuzależnionych i DDA, terapia grupowa ofiar i sprawców przemocy, grupowa terapia zaburzeń depresyjnych, lękowych, psychotycznych, grupowa terapia zaburzeń odżywiania, terapia grupowa dzieci i młodzieży. W trakcie szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności psychoterapeutyczne w pracy z grupą (rozumienie dynamiki i struktury grupy, budowanie kontaktu, kontrakt terapeutyczny, interwencje terapeutyczne na etapach kolejnych faz rozwoju grupy, prowadzenie procesu terapeutycznego, praca z oporem, konstruktywne rozwiązywanie problemów w grupie) oraz poszerzą własne umiejętności psychospołeczne, umiejętności pomocy psychologicznej, oraz umiejętności konstruowania programów warsztatów/ treningów i grup terapeutycznych. Zapoznają się z technikami i metodami stosowanymi w terapii grupowej i treningach grupowych. W trakcie szkolenia uczestnicy pracować będą metodami aktywnymi, przygotowujący do samodzielnej pracy terapeutycznej, psychokorekcyjnej lub psychoedukacyjnej, a praca nad przypadkami i zajęcia superwizyjne umożliwią praktyczne przyswojenie nabytych wiadomości. Absolwenci studium STITG uzyskują kwalifikacje niezbędne do prowadzenia terapii grupowej dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży, jako terapeuci grupowi. Już 18.10.2018 jest I zjazd. Zapisz się już dziś! +48 71 332 36 70 lub szkolenia@dcp.wroclaw.pl |
| ||||||||||||||||