| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Terminy szkolenia: 21.04.2018 Liczba dni szkolenia: 1 Godziny zajęć: 09:00-16:00 Skale Inteligencji i Rozwoju IDS to narzędzie umożliwiające wszechstronną ocenę zdolności i kompetencji dzieci w wieku 5-10 lat. Test składa się z 19 testów badających sześć różnych obszarów funkcjonowania dziecka: zdolności poznawczych (percepcja wzrokowa, uwaga selektywna, pamięć fonologiczna, pamięć wzrokowo-przestrzenna, rozumowanie przestrzenne, rozumowanie pojęciowe, pamięć słuchowa), oraz pięć kompetencji (umiejętności psychomotoryczne, kompetencje społeczno-emocjonalne, matematyka, język, motywacja osiągnięć). Zadania są urozmaicone i interesujące dla dzieci. W badaniu wykorzystywane są różne pomoce (np.: książeczki, koraliki, klocki, fotografie, figurki, piłka) znajdujące się w komplecie testowym. Program szkolenia: 1. Charakterystyka metody- Skala Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w wieku 5-10 lat IDS 2. IDS - właściwości psychometryczne testu. 3. Procedura badania z uwzględnieniem kontaktu z małym pacjentem i wywiadu klinicznego dotyczącego dziecka. Praca warsztatowa. 4. Ocena odpowiedzi w wybranych testach IDS, Praca warsztatowa. 5. Zasady obliczania wyników i ich interpretacji- praca warsztatowa. 6. Analiza studium przypadków dzieci w wieku 5- 10 lat i analiza ich wyników w poszczególnych sferach rozwoju dziecka: zdolności poznawczych (percepcja wzrokowa, uwaga selektywna, pamięć fonologiczna, pamięć wzrokowo-przestrzenna, rozumowanie przestrzenne, rozumowanie pojęciowe, pamięć słuchowa), oraz pięć kompetencji (umiejętności psychomotoryczne, kompetencje społeczno-emocjonalne, matematyka, język, motywacja osiągnięć) 7. Praca warsztatowa- opracowywanie opinii psychologicznych dzieci w wieku 5-10 lat z uwzględnieniem wyników badania IDS. Szczegółowy program szkolenia dostępny na naszej stronie internetowej: www.dcp.wroclaw.pl lub info@dcp.wroclaw.pl. Zapisy online dostępne na stronie internetowej lub pod numerem telefonu 71 332 36 70. |
| |||||||||||||||||||