| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Blokujący się alkomat Pro X-5 Alkomat AlcoFind Pro X-5 jest modelem dedykowanym do użytku prywatnego. Zgodnie z zaleceniami producenta alkomat należy kalibrować maksymalnie raz na 12 miesięcy lub po wykonaniu maksymalnie 500 pomiarów, w zależności, co nastąpi jako pierwsze. Niestety zdarza się, że alkomat jest użytkowany sporadycznie i wyciągamy go z szuflady dość rzadko. Może wówczas się okazać, że alkomat nie został skalibrowany na czas. Błąd cErr – Error w alkomacie Pro X5 Jeśli okaże się, że termin kalibracji został przekroczony na wyświetlaczu alkomatu ukaże się komunikat „cErr”, po czym alkomat wyłączy się bez możliwości wykonania pomiaru. Aby odblokować alkomat Pro X5 należy przesłać alkomat do kalibracji. Podczas kalibracji nastąpi odblokowanie alkomatu Pro X-5, a termin kolejnej kalibracji zostanie ustawiony na kolejny rok. Dlaczego alkomat się zablokował? Blokada alkomatu Pro X-5 wynika z przekroczenia terminu kalibracji. Jeśli nie skalibrujemy alkomatu zgodnie z zaleceniami producenta czyli raz na 12 miesięcy lub 500 pomiarów zostanie zablokowana możliwość wykonania testu. Jest to zabezpieczenie przed uszkodzeniem czujnika elektrochemicznego. Możliwość wykonania pomiaru zostanie przywrócona po dokonaniu kalibracji. Gdzie odblokować alkomat? Profesjonalna kalibracja alkomatu Pro X-5 powinna odbyć się w specjalistycznym laboratorium kalibracji np. w firmie Kalibrujemy.pl. Do przeprowadzenia kalibracji niezbędny jest specjalistyczny sprzęt oraz znajomość procedury kalibracji. Dodatkowo jeśli alkomat wyświetla błąd cErr – należy odblokować alkomat. Można tego dokonać tylko w profesjonalnym serwisie alkomatów. Naprawa trwa jeden dzień roboczy w przypadku dostarczenia alkomatu do firmy kalibrujemy.pl przy ul. Fabrycznej 16H, 53-609 Wrocław. Telefon do serwisu: (71) 712 83 05. |
| |||||||||||||||||||