| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Nasza firma Call Center Training prowadzi szkolenia związane z umiejętną obsługą trudnego klienta czyli tak zwaną rozmową problemową. Podczas warsztatów dzielimy się naszym długotrwałym doświadczeniem w pracy z największymi outsourcingowymi call center. Chcemy przekazać uczestnikom jak najwięcej wiadomości, związanych z mistrzowskim kursem, który trwa 2 dni. Celem szkolenia z obsługi konfliktowego klienta jest zaznajomienie uczestników z innowacyjnymi technikami zwalczania obiekcji klienta Dostarczymy Ci wiele cennych rad i wskazówek, które będziesz mógł wykorzystać w praktyce. Dużo więcej szczegółowych informacji znajduję się na naszej witrynie www. Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Kontakt: CALL CENTER TRAINING - Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia ul. Grażyny 15 02-548 Warszawa tel: 605 720 615 tel: 501 121 347 cctraining.com.pl info@cctraining.pl |
| |||||||||||||||||||