| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Typografia – Redakcja – DTP – Druk 1. Cel kursu: przygotowanie do drukowania: materiałów reklamowych, szkoleniowych, identyfikacji firm, katalogów, cenników, ofert, książek, billboardów i ulotek. 2. Kurs jest skierowany do: - właścicieli małych firm reklamowych i fotograficznych - pracowników drukarni cyfrowych - grafików z agencji reklamowych i działów marketingu - redaktorów i korektorów wydawniczych - osoby przygotowujące się do pracy grafika w agencjach reklamowych, drukarniach i wydawnictwach, działach marketingu - absolwentów kierunków edytorskich, reklamowych, plastycznych, humanistycznych i inżynierskich chcących nabyć biegłość w posługiwaniu się programami graficznymi i profesjonalną wiedzę DTP. 3. Zakres szkolenia: - typograficzne projektowanie publikacji reklamowych i edukacyjnych - profesjonalna redakcja graficzna i techniczna, zasady tworzenia, składania i korekty tekstów - modele barw, zarządzanie barwą, rastry, rozdzielczość, proofy, pomiary barw - wykonywanie przy pomocy Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat publikacji biznesowych, reklamowych, edukacyjnych i beletrystycznych - techniki poligraficzne: offset, flekso, cyfra, sito, hot print, wklęsłodruk, tampondruk, termodruk poprzez wizyty edukacyjne w drukarniach, warsztaty drukowania i ćwiczenia drukowe - zastosowanie papierów i innych materiałów podłożowych, farb, materiałów introligatorskich, zdobniczych i zabezpieczających przed fałszowaniem - samodzielne, profesjonalne przygotowanie do druku komercyjnej publikacji (projekt, redakcja, DTP, nadzór nad procesem drukowania, gotowe egzemplarze). 4. Kurs obejmuje 330 wyłącznie praktycznych godz., w tym: 178 godz. zajęć komputerowych, 25 godz. wycieczek i warsztatów, 54 godz. praktycznej pracy dyplomowej oraz 73 godz. ćwiczeniowe. 5. Termin: październik 2016 r. – lipiec 2017 r. (zajęcia weekendowe, co dwa tygodnie). 6. Certyfikat ukończenia kursu oznaczony hologramem "Publishing School" oraz logotypem Apple. 7. Kurs prowadzi szkoła grafiki komputerowej "Publishing School" w Krakowie. 8. Koszt: wpisowe 460 zł + czesne 10 transz po 490 zł, łącznie 5.360 zł |
| |||||||||||||||||||