| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Firma Euro Recruitment Consulting działa od 12 lat na trójmiejskim rynku usług doradztwa personalnego i rekrutacji. Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy za granicą oraz rekrutacją na zlecenie naszych pomorskich klientów. Obecnie dla naszego klienta z Lazurowego Wybrzeża poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika służby pięter/Executive Housekeeper. Wymagania: -biegła znajomość języka francuskiego, -wysoka kultura osobista, -obsługa komputera, -umiejętności organizacyjne, -zdolności interpersonalne, -uczciwość oraz zamiłowanie do porządku. Obowiązki: -zapewnienie czystości pokoi i innych pomieszczeń hotelowych, -stała kontrola pracy pokojowych i inspekcji pięter, -organizowanie i koordynowanie pracy pokojowych, -prowadzenie ewidencji środków trwałych znajdujących się w pokojach, -kontrolowanie stanu wyposażenia pokoi, -prowadzenie podręcznego zapasu środków czystości i sprzętu, -przekazywanie do recepcji przedmiotów uszkodzonych, -zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany, -współpraca z recepcją w zakresie wykorzystania pokoi, -prowadzenie ewidencji rzeczy pozostawionych przez gości. Oferujemy: -umowę o pracę, -atrakcyjne wynagrodzenie, -bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, -pomoc w organizacji przejazdu. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy: rekrutacja@erc.ec W tytule wiadomości należy podać numer referencyjny: housekeeper/fr/2016. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 28.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). |
| ||||||||||||||||