| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Termin 08.12.2015 Cena promocyjna 399 zł Forma płatności: przelew bankowy Godziny realizacji: 17:30-21:30 Liczba godzin dydaktycznych: 30 Zapisy do 24.11.2015 Kurs przeznaczony jest dla przyszłych asystentek oraz sekretarek. Zapraszamy do uczestnictwa w kursie osoby, które chcą zmienić zawód, szukają pracy, bądź też chcą podnieść swoje kompetencje w danym zakresie. Priorytetem na naszych kursach jest uczestnik. Małe grupy osób, pozwalają na nawiązanie kontaktu i relacji z każdym z kursantów. Wszelkie pytania i wątpliwości rozwiązywane są od ręki, aby uczestnicy otrzymali pełną i kompetentną wiedzę w danym zakresie. Uczestnik kursu po jego ukończeniu będzie dysponował wiedzą, która w swobodny sposób pozwoli mu wykonywać dany zawód. Pozna techniki i sposoby prawidłowej organizacji swojego stanowiska pracy oraz biura, zgłębi informacje z zakresu etyki zawodu, będzie posługiwać się urządzeniami biurowymi, a także uzyska wiadomości z zakresu prawa i pracy oraz kwestii kadrowych przydatnych w wykonywaniu pracy na stanowisku asystentki czy sekretarki. Idea kursu skupia się na jak najlepszym przygotowaniu uczestników do wykonywania pracy na stanowisku asystentki i sekretarki. Program kursu przewiduje zajęcia teoretyczne oraz warsztaty praktyczne. Absolwent kursu komputerowego otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu. Osoby chętne prosimy o kontakt pod nr tel: 790 400 178 lub 52 307 74 74 Zapraszamy do sekretariatu przy ul. Dworcowej 14/4A, godziny otwarcia od pon-pt 8:00-20:00, sb 10:00-14:00 Joanna Pochylska Specjalista ds. Obsługi Klienta Dominika Chuda Kierownik Sekretariatu |
| |||||||||||||||||||