| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Cel szkolenia: Celem kursu jest przybliżenie w sposób teoretyczno – praktyczny obowiązków wynikających z funkcji Administrator Bezpieczeństwa Informacji w świetle ustawy o ochronie danych osobowych i jej nowelizacji po 1 stycznia 2015 roku. Kurs prowadzony jest przez wysokiej klasy specjalistów w sposób kompleksowy przedstawia funkcję ABI zarówno osobom już ją sprawującym jak i kandydatom na to stanowisko oraz zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych. Kurs Administrator Bezpieczeństwa informacji został podzielony na dwa etapy. ETAP 1 Zajęcia teoretyczne 2 dni, podczas których uczestnicy poznają między innymi: - podstawowe pojęcia z zakresu prawa o ochronie danych osobowych, - zasady organizacji przetwarzania danych osobowych po 1 stycznia 2015 roku, w związku ze zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 7 listopada 2014 roku o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej, - czym charakteryzuje się praca ABI w Polsce i w środowisku międzynarodowym, - zasady współpracy z GIODO oraz ADO – w tym przygotowywanie sprawozdań, - w jaki sposób zostaje powołany ABI oraz jak odbywa się jego rejestracja w GIODO - obowiązki ABI, ADO oraz ASI, - zarządzanie danymi osobowymi w kontekście ustawy o ochronie danych osobowych, - w jaki sposób dane wrażliwe mogą być udostępniane oraz kto może mieć do nich dostęp i jaka jest odpowiedzialność z tym związana, - utrata danych – jej zapobieganie (szyfrowanie, backup), - sposoby komunikacji w firmie w zakresie ochrony danych osobowych, - w jaki sposób zarządzać ryzykiem, - przetwarzanie danych osobowych, - rozporządzanie MSWiA z dnia 29 kwietnia 2014 roku z zakresu dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków techniczno – organizacyjnym jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, - w jaki sposób tworzyć dokumentację bezpieczeństwa informacji. ETAP 2 Zajęcia praktyczne 1 dzień Warsztaty prowadzone w formie case study, tworzą całość podejścia do zagadnienia Polityki Bezpieczeństwa jej wdrażania oraz związanymi z nią procedurami. Ćwiczenia w kompleksowy sposób obejmują treść procedur, podstawę prawną, identyfikację zagrożeń i ich zapobieganie. Program warsztatów: - Wdrożenie Polityki Bezpieczeństwa oraz powołanie Administratora Bezpieczeństwa Informacji, - Nadawanie , modyfikacja i odbieranie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, - Zbiory danych osobowych, - Procedury rozpoczęcia i zakończenia pracy z systemem informatycznym, - Legalne źródła danych, - Umowy powierzania, - Sprawozdanie, raport z incydentu z punktu widzenia użytkownika i AdministratoraBezpieczeństwa Informacji, Po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający udział w zajęciach teoretycznych oraz warsztatach wydany przez Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. oraz certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą. Uczestnicy otrzymają również dostęp do materiałów szkoleniowych w formie papierowej oraz elektronicznej. Koszt szkolenia: 1455 zł netto + 23% VAT Termin szkolenia 23-25 luty 2015 r. Miejsce: Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o ul Kalwaryjska 69, Kraków Zgłoszenia: Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza szkoleniowego faxem na numer: (12) 653 20 13 lub (12) 295 08 00 lub elektronicznie : szkolenia@czj-infox.pl O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. NIP: 735-23-89-549 Numer KRS: 0000144235 - Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Wysokość kapitału zakładowego: 50 000 PLN |
| |||||||||||||