| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zbiór najlepszych praktyk, a także usystematyzowane, sprawdzone i powszechnie stosowane przez liczne firmy, organizacje i instytucje na całym świecie podejście do zarządzania usługami IT. Znajomość podstaw procesowego modelu zarządzania proponowanego przez ITIL jest istotnym elementem podnoszącym jakość funkcjonowania działów i organizacji zajmujących się świadczeniem usług IT. Wykorzystanie współczesnych standardów i metodyk zarządzania (takich jak ITIL) jest potwierdzeniem wysokiej kultury biznesowej przedsiębiorstw i innych organizacji, które je stosują. ITIL to zbiór kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, z których powstała międzynarodowa norma zarządzania usługami informatycznymi – ISO/IEC 20000 Service Management. Korzyści i zalety wynikające ze stosowania metodyki ITIL: stosowanie metodyki ITIL pozwala na redukcję kosztów (do zarządzania IT podchodzimy jak do zarządzania biznesem), lepsze zarządzanie jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji), zwiększenie produktywności (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy), uporządkowanie organizacji (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności), usprawnienie komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji), poprawa relacji z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT). Szkolenia są organizowane na poziomie przygotowującym do egzaminu ITIL Foundation. Opis szkolenia Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi założeniami metodyki ITIL, strukturą procesów, pojęciami i zasadami funkcjonowania organizacji świadczącej usługi informatyczne w oparciu o najlepsze praktyki. Zakres wiadomości przekazywany na szkoleniu przygotowuje uczestników do egzaminu na certyfikat ITIL Foundation w najnowszej wersji. Szkolenie trwa 2 dni i obejmuje zajęcia w formie wykładów oraz ćwiczenia praktyczne. Językiem wykładowym jest język polski. Materiały i ćwiczenia są w języku polskim. Stosowana terminologia zgodna jest z najnowszym glosariuszem (słownikiem oficjalnych tłumaczeń pojęć i terminów ITIL z języka angielskiego na język polski) i przygotowuje do egzaminu ITIL Foundation w języku polskim. Adresaci kadra zarządzająca i pracownicy działów IT, kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk), kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT, wszyscy zainteresowani poznaniem i stosowaniem metodyki ITIL w praktyce, wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL Foundation. Korzyści dla uczestnika zdobędzie wiedzę na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w metodyce ITIL, będzie wiedział jak wygląda Cykl Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL, zrozumie model procesowy, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę, pozna podstawowe definicje oraz standardowe słownictwo z zakresu tematyki ITIL, przygotuje się do certyfikowanego egzaminu ITIL Foundation. Główne moduły Wprowadzenie do metodyki ITIL Zarządzanie usługami Cykl życia usługi Strategia usługi Projektowanie usługi Przekazanie usługi Eksploatacja usługi Ustawiczne doskonalenie usługi Zakończenie szkolenia Egzamin ITIL Foundation 1. 14 luty 2015 Od 9:00 do 18:00 sobota i niedziela 2. 28 luty 2015 Od 9:00 do 18:00 sobota i niedziela 3. 21 marca 2015 Od 9:00 do 18:00 sobota i niedziela |
| |||||||||||||||||||