| ![]() Dodaj ogłoszenie | ![]() Szukaj | ![]() Schowek Dodaj do schowka | ![]() Galeria |
|
| Temin: 2015-01-10 Celem szkolenia jest poszerzenie własnej wiedzy oraz zdobycie umiejętności dotyczących prowadzenia interwencji kryzysowej. Szkolenie adresowane jest do profesjonalistów: nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów, pracowników pomocy społecznej, świetlic, oraz studentów - szczególnie ostatnich lat pedagogiki, psychologii, resocjalizacji i innych kierunków społecznych. Program: 1.Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu. 2. Interwencja kryzysowa i jej modele. 3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową. 4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej. 5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej. 6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej. 7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej. 8. System oceny selekcyjnej. 9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej. 10. Działanie w interwencji kryzysowej. 11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon. 12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon. 13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów. 14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym. 15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej. Dolnośląskie Centrum Psychoterapii Ul. Sienkiewicza 116/4 Wrocław |
| |||||||||||||||||||