| ![]() Dodaj ogłoszenie | ![]() Szukaj | ![]() Schowek Dodaj do schowka | ![]() Galeria |
|
| OGŁOSZENIE ZOSTAŁO DODANE DO SCHOWKA! Marketing Internetowy i Social Media Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media. Cele szkolenia: - zwiększenie wiedzy na tema roli marketingu w firmie w zależności od branży, - tworzenie skutecznych strategii marketingowych, - poznanie najlepszych praktyk e-marketingu, - zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media, - budowanie skutecznych kampanii reklamowych. Program szkolenia: 1.Nowoczesne zarządzanie marketingowe. • cechy prawidłowo skonstruowanego planu marketingowego; • spójność komunikacji marketingowej; • marketing tradycyjny, a e-marketing; • wprowadzenie do marketingu internetowego; 2. Marketing internetowy oraz promocja produktu on-line. • strategie marketingowe; • wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją; • korzyści z internetowej działalności marketingowej; • banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki; • ocena skuteczności reklamy. 3. Cele marketingu internetowego. • zwiększenie liczby odwiedzin; • zwiększenie ilości leadów; • budowanie wizerunku; • promocja marki; • generowanie zwrotu inwestycji. 4. Narzędzia marketingu internetowego. • taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations • reklama display – reklama graficzna • e-mail marketing; • SEM - marketing w wyszukiwarkach; • word-of-mouth - marketing szeptany; • buzz marketing - marketing wirusowy; • affiliate marketing - marketing paretnerski • guerilla marketing - marketing partyzancki; • SEO i SEM; 5. Social media. • prezentacja najważniejszych narzędzi do oceny efektywności działań w social media: Facebook, YouTube, Goldenline, LinkedIn, Twitter; • skuteczny Fan Page na Facebooku; • wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej; • korzyści z udziału w sieciach społecznościowych 6. Pozycjonowanie stron www i marketing w wyszukiwarkach. • promocja w wyszukiwarkach; • czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach; • kampania w boksach sponsorowanych; • metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji. • jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie; • optymalizacja strony www; • zarządzanie linkami; • systemy wspomagające. 7. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie. • monitoring aktywności klientów; • mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych; • mierzenie skuteczność działań Prowskich; • mierzenie skuteczności kampanii wirusowych; • Google Analytics; • podstawowe wskaźniki i modele rozliczeń; • jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe. Forma prowadzenia zajęć: Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje. Szkolenie kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia! Termin szkolenia: 10-11.12.2014r. lub 20-21.12.2014r. Czas trwania szkolenia: 16 godz. Miejsce szklenia: Kraków Koszt szkolenia wynosi 550 zł brutto. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy. *** Szczegółowe informacje i zapisy: Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks" Kraków, ul. Wadowicka 12 www.semeks.com.pl Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64 ZAPRASZAMY! |
| |||||||||||||||||||