| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| E-edu.pl jest portalem szkoleniowym, który wykorzystując nowoczesne technologie informacyjne daje możliwość nauki w dowolnym miejscu i czasie. Wychodzimy naprzeciw wyzwaniom edukacyjnym poprzez szerzenie idei nowoczesnego i kompleksowego kształcenia na potrzeby rynku pracy. Dziś zachęcamy do skorzystania z kursu: Media relations CELE KURSU: Szkolenie z zakresu media relations – komunikacja z mediami – pozwoli zapoznać się z zadaniami, przed jakimi staje osoba odpowiedzialna za reprezentowanie organizacji w mediach. Uczestnicy kursu poznają modelowe wzorce postaw specjalistów do spraw komunikacji z mediami oraz dowiedzą się jak nawiązują oni kontakty z dziennikarzami i co próbują przekazać swoim odbiorcom za pośrednictwem mediów. Kursanci dowiedzą się także w jaki sposób zorganizowane są struktury public relations w organizacjach, kładąc nacisk na charakterystykę specjalizacji media relations. Uczestnicy kursu pod czujnym okiem trenera przyjrzą się też nowym trendom, które zaczęły pojawiać się wraz z nastaniem ery mediów społecznościowych oraz poznają zasady prawidłowego publikowania materiałów o swojej firmie w Internecie. Będą także wiedzieli, w jaki sposób wykorzystać potencjał nowoczesnego narzędzia, jakim jest Internet PR. W trakcie kursu odbywają się spotkania na czacie z prowadzącym. KORZYŚCI Z KURSU: W trakcie kursu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: *definicji media relations i odróżnienia od public relations, *mediów, w których można wspierać obecność firmy dzięki media relations, *modelowych relacji pomiędzy menedżerem public relations a dziennikarzem, *etycznych postaw w komunikacji z mediami, *organizacji komunikacji z mediami w firmie, *poprawnej widoczności firmy w Internecie dzięki zastosowaniu media relations, *narzędzi komunikacji w Internecie i ich wykorzystywania podczas budowania wizerunku firmy. Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! http://bit.ly/18HFQLR Zapoznaj się z naszymi kursami na stronie www.e-edu.pl |
| |||||||||||||||||||