| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Proponujemy rozwiązanie, dzięki któremu regularnie możesz oszczędzać pieniądze na dowolny cel - może to być przyszła emerytura, start dziecka w dorosłe życie lub wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego i jednocześnie zaliczać 100% zaoszczędzonej składki do kosztów uzyskania przychodu. Jak to możliwe? Program regularnego oszczędzania – ING Best Invest został połączony z pakietem usług assistance dla firmy. Na całość abonamentu wystawiana jest faktura VAT. Czym są usługi assistance? Najlepiej jest tutaj posłużyć się przykładem: Assistance Oszczędnościowy Pomoc w obniżeniu kosztów działalności przedsiębiorstwa, w ramach której eksperci reprezentują klienta w negocjacjach z dostawcami określonych usług. To m.in audyt zużycia energii elektrycznej i reprezentowanie klienta w negocjacjach cenowych z jej dostarczycielami oraz pomoc w wyborze najlepszych taryf za energię, przegląd abonamentów telefonicznych i negocjacje stawek z operatorami telefonicznymi, doradztwo przy wyborze optymalnych metod zatrudnienia pracowników. Dzięki połączeniu usług assistance z programem oszczędnościowym otrzymujemy fakturę VAT na cały abonament, zyskując już na początku 19% wrzucając składkę w koszty! Podsumowując: 1) wybieramy wysokość miesięcznej/kwartalnej/rocznej składki - np. 1015 zł/m-c 2) abonament będzie wynosił 1015 zł/m-c + możemy korzystać z usług assistance dostępnych w pakiecie 3) całość składki objęta jest fakturą VAT i jest kosztem uzyskania przychodu 4) na indywidualne konto – do którego przez cały okres trwania umowy mamy dostęp on-line 24h, trafia 1000 zł. 5) Oszczędności wynikające z takiego rozwiązania, to 19% już na samym początku! Dodatkowo, zaoszczędzone pieniądze są zarządzane przez specjalistów i nie wymaga to naszej uwagi. Jeśli chcemy, oczywiście możemy wziąć sprawy w swoje ręce. Zapraszamy do kontaktu: D5 sp. z o.o. ul. Szeroka 22, 31-053 Kraków tel.: 12 422 67 53 kom.: 697-539-447 |
| ||||||||||||||||