| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| zapraszamy na Briefingi kompetencyjne w urzędzie Innowacje w sektorze publicznym są istotnym warunkiem rozwoju społeczno-gospodarczego, stąd zapraszamy do realizacji unikatowych prelekcji w Państwa urzędzie. Atuty realizacji Briefingów Kompetencyjnych w Urzędzie: • użyteczne struktury wiedzy w pigułce zobrazowane na Briefingi przez autora publikacji z serii Biblioteka Administracji Publicznej • oddziaływanie motywacyjne (profilaktyka antyrutynowa) sesja pytań i odpowiedzi, wygodnie w organizacji, kształtujące kompetencje, przystępne dla budżetu na doskonalenie Inwestycja: Ceny netto, niezależne od ilości uczestników! (zawiera dojazd trenera do 200 km) Sesja standard: 90 min.: 580pln Sesja maxi: 180 min. + przerwa 30 min.: 980pln Koszt broszur briefingowych: 12 zł brutto /os. Cena książki prelegenta z bonifikatą! **** ♦ organizacja w urzędzie lub innym wskazanym miejscu ♦ organizacja jako suplement w miejscu wewnętrznego zgrupowania kadry Możliwości modernizowania tematyki: » połączenia zagadnień tematycznych dla dopasowania do zgłaszanego zapotrzebowania w uzupełnianiu wiedzy » rozbudowania o konsultacje z trenerem lub/i coaching » rozbudowanie o sesje ćwiczeń praktycznych w podgrupach lub szkolenie warsztatowe realizowane następnego dnia (z dyskusją moderowaną i grupowym poszukiwaniem rozwiązań, treningami, superwizjami, sesjami feedback) Prelegent Monika Gabryel - doświadczony, certyfikowany trener rozwoju kompetencji współpracujący z administracją samorządową. Autor książki: Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych. Promuje efektywne rozwiązania i optymalizuje procesy uczenia się kadr organizacji instytucjonalnych TEMATYKA DO WYBORU: • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach zawodowych i zarządzanie stresem. o 3 rozwojowe kroki urzędnika jako fundamenty usprawniania jakości obsługi klienta. • Przewodnik po profesjonalnych postawach urzędnika . Zarządzanie sobą i etyka w administracji. o Formy komunikacyjnych umiejętności urzędnika. Etykieta rozmów telefonicznych. • Profesjonalne reagowanie na niekomfortowe zachowania klientów urzędu. o Wachlarz możliwości wspierania pracowników. Bilans ryzykownych postaw kierowniczych. • Asertywność urzędnika. Wyznaczanie granic terytorium psychologicznego w kontaktach z klientami. o 11 postulatów na drodze pozytywnego wizerunku urzędu i jakościowej obsługi klienta. • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu urzędnika. Postępowanie antystresowe. o Egzekwowanie jakości pracy i prowadzenie konstruktywnych rozmów korygujących. • Usprawnianie komunikacji wewnętrznej w urzędzie i budowanie klimatu sprzyjającego wdrażaniu zmian. o Dyplomatyczne postępowanie w obliczu skargi klienta. więcej informacji: andragogikastosowana.pl Chętnie służę swoją pomocą Agnieszka Gąsiorowska Office & Project Manager tel. 781 451 115, 530, 191 115 biuro@andragogikastosowana.pl Tagi: szkolenia dla JST szkolenia dla Administracji Publicznej Częstochowa, OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE, szkolenie antystresowe dla administracji publicznej, szkolenie zarządzanie dla administracji publicznej, szkolenia dla Katowice, Kraków, Warszawa, Bielsko-Biała, śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Kielce, Monika Gabryel, Obsługa Klienta Pracownia ANDRAGOGIKI STOSOWANEJ MONIKA GABRYEL, konkurencyjne ceny, tanio, dogłębnie, bezpłatne szkolenia Częstochowa, |
| |||||||||||||||||||