Strona darmowych ogłoszeń bez logowania.

DARMOWE OGŁOSZENIA

 

szkolenia dla JST Administracji Publicznej Częstochowa

Numer: 113861
Data dodania:
22 08 2013
Edytuj
Usuń
Poleć ogłoszenie
Przypomnij hasło
Wyróżnij ogłoszenie
Dodaj ogłoszenie do schowka
Dodaj ogłoszenie do ulubionych
      zapraszamy na
Briefingi kompetencyjne w urzędzie

Innowacje w sektorze publicznym są istotnym warunkiem rozwoju społeczno-gospodarczego, stąd zapraszamy do realizacji unikatowych prelekcji w Państwa urzędzie.

Atuty realizacji Briefingów Kompetencyjnych w Urzędzie:
• użyteczne struktury wiedzy w pigułce zobrazowane na Briefingi przez autora publikacji z serii Biblioteka Administracji Publicznej
• oddziaływanie motywacyjne (profilaktyka antyrutynowa) sesja pytań i odpowiedzi, wygodnie w organizacji, kształtujące kompetencje, przystępne dla budżetu na doskonalenie

Inwestycja:
Ceny netto, niezależne od ilości uczestników! (zawiera dojazd trenera do 200 km)
Sesja standard: 90 min.: 580pln
Sesja maxi: 180 min. + przerwa 30 min.: 980pln

Koszt broszur briefingowych: 12 zł brutto /os.
Cena książki prelegenta z bonifikatą!
****
♦ organizacja w urzędzie lub innym wskazanym miejscu
♦ organizacja jako suplement w miejscu wewnętrznego zgrupowania kadry

Możliwości modernizowania tematyki:
» połączenia zagadnień tematycznych dla dopasowania do zgłaszanego zapotrzebowania w uzupełnianiu wiedzy
» rozbudowania o konsultacje z trenerem lub/i coaching
» rozbudowanie o sesje ćwiczeń praktycznych w podgrupach lub szkolenie warsztatowe realizowane następnego dnia (z dyskusją moderowaną i grupowym poszukiwaniem rozwiązań, treningami, superwizjami, sesjami feedback)
Prelegent
Monika Gabryel - doświadczony, certyfikowany trener rozwoju kompetencji współpracujący z administracją samorządową. Autor książki: Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych. Promuje efektywne rozwiązania i optymalizuje procesy uczenia się kadr organizacji instytucjonalnych

TEMATYKA DO WYBORU:
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach zawodowych i zarządzanie stresem.
o 3 rozwojowe kroki urzędnika jako fundamenty usprawniania jakości obsługi klienta.
• Przewodnik po profesjonalnych postawach urzędnika . Zarządzanie sobą i etyka w administracji.
o Formy komunikacyjnych umiejętności urzędnika. Etykieta rozmów telefonicznych.
• Profesjonalne reagowanie na niekomfortowe zachowania klientów urzędu.
o Wachlarz możliwości wspierania pracowników. Bilans ryzykownych postaw kierowniczych.
• Asertywność urzędnika. Wyznaczanie granic terytorium psychologicznego w kontaktach z klientami.
o 11 postulatów na drodze pozytywnego wizerunku urzędu i jakościowej obsługi klienta.
• Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu urzędnika. Postępowanie antystresowe.
o Egzekwowanie jakości pracy i prowadzenie konstruktywnych rozmów korygujących.
• Usprawnianie komunikacji wewnętrznej w urzędzie i budowanie klimatu sprzyjającego wdrażaniu zmian.
o Dyplomatyczne postępowanie w obliczu skargi klienta.

więcej informacji:
andragogikastosowana.pl


Chętnie służę swoją pomocą
Agnieszka Gąsiorowska
Office & Project Manager
tel. 781 451 115, 530, 191 115
biuro@andragogikastosowana.pl

Tagi:
szkolenia dla JST szkolenia dla Administracji Publicznej Częstochowa, OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE, szkolenie antystresowe dla administracji publicznej, szkolenie zarządzanie dla administracji publicznej, szkolenia dla Katowice, Kraków, Warszawa, Bielsko-Biała, śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Kielce, Monika Gabryel, Obsługa Klienta Pracownia ANDRAGOGIKI STOSOWANEJ MONIKA GABRYEL, konkurencyjne ceny, tanio, dogłębnie, bezpłatne szkolenia Częstochowa,

Zgłoś naruszenie zasad
Powiadom ogłoszeniodawcę, że ogłoszenie znalazłeś na stronie Sellit.pl
szkolenia dla JST Administracji Publicznej CzęstochowaWojewództwo: śląskie (Częstochowa)
szkolenia dla JST Administracji Publicznej Częstochowa781451115
szkolenia dla JST Administracji Publicznej Częstochowa
szkolenia dla JST Administracji Publicznej Częstochowahttp://www.andragogikastosowana.pl
Wyświetleń: 1064