| Dodaj ogłoszenie | Szukaj | Schowek Dodaj do schowka | Galeria |
|
| Raporty doradcze i konsultacje z trenerem RODZAJE RAPORTÓW SZKOLENIOWYCH Raport szkoleniowy jest ściśle związany w wykazaniem efektywności szkoleń realizowanych w formie zamkniętej. Z oferty Pracowni Klient wybiera 3 opcje takiego raportu: • Raport podstawowy - to o g ó l n y opis pracy grupy i odniesienie do poziomu zrealizowania programu szkolenia i osiągnięcia celów szkoleniowych. Jest potwierdzeniem realizacji szkolenia, które zwykle nie stanowi dodatkowej opłaty za przygotowanie. • Raport rozbudowany - powiększony jest od raportu podstawowego o opis uśrednionej oceny efektywności szkolenia w opinii uczestników, o g r u p o w ą analizę oceny poziomu kompetencji pracowników przed i po szkoleniu (wyniki ewaluacji), a także o ogólne sugestie dalszego rozwoju grupy. • Raport doradczy - powiększony jest od raportu rozbudowanego o i n d y w i d u a l n ą analizę oceny poziomu kompetencji pracowników przed i po szkoleniu + dalsze szczegółowe wskazówki rozwojowe. Klient uzyskuje informacje na ile szkolenie było zasadne i jak może w pełni skorzystać z efektów szkolenia. Wynagrodzenie dla certyfikowanego trenera za przygotowanie raportu ustalane jest indywidualnie dla danego Klienta. Ceny raportów rozbudowanych i doradczych kształtują się już od 750 pln netto Szczegóły przygotowania RAPORTU DORADCZEGO Praca nad raportem koncentruje się na odniesieniu się przez trenera do: • poziomu zaangażowania grupy, aktywności Uczestników; • sposobu realizacji programu szkolenia, kształtu ewentualnych modyfikacji; • sposobu radzenia sobie w ćwiczeniach i scenkach, a przy tym aspekty udzielanych informacji zwrotnych; • relacji panujących między uczestnikami na szkoleniu i ewentualnych powstałych "sytuacji trudnych"; • wykreowanych na szkoleniu rozwiązań czy też opisu odpowiedzi na pytania jakie pojawiły się na szkoleniu; • powstałych na szkoleniu problemów merytorycznych - zdefiniowanych ważnych kwestii rozwojowych, spostrzeżeń i wniosków trenera; • uśrednionej oceny efektywności szkolenia w opinii pracowników, ich uwagi; • szczegółowe sugestie osoby prowadzącej zajęcia względem dalszego rozwoju grupy i indywidualnie Uczestników w kontekście doskonalenia kompetencji: wiedzy, umiejętności lub/i postaw; • wykazania różnic i podobieństw pomiędzy ocenami kompetencji przed i po (pre, post ewaluacji); • wskazówki dla przełożonych pozwalające na podjęcie działań w kierunku optymalnego wykorzystania efektów szkolenia, przykład form realizacji; Realizowane są formie zarówno płatnej, jak i bezpłatnej - w zależności od celów i potrzeb zgłaszanych przez Klientów • bezpośrednio w siedzibie FIRMY KLIENTA lub innym wybranym miejscu wspólnie zaakceptowanym; • telefonicznie lub skype po wcześniejszym umówieniu się w kontakcie z managerem • bezpośrednio w Pracowni ANDRAGOGIKI STOSOWANEJ, ul. Łódzka 8/12 Ip., Częstochowa więcej informacji na: andragogikastosowana Z jakich powodów dajemy atrakcyjne ceny?? Bo z nami zawsze Klarownie, Merytorycznie i Ekonomicznie dajemy KAŻDEMU możliwość zadbania o rozwój kompetencji Chętnie służę swoją pomocą Agnieszka Gąsiorowska Office & Project Manager tel. 781 451 115, 530, 191 115 biuro@andragogikastosowana.pl |
| |||||||||||||||||||